Case Study
Kampania leadowa dla Żabki
Żabka to innowator w branży convenience, który nieustannie poszukuje nowych rozwiązań i możliwości rozwoju. Z tysiącami punktów w całej Polsce, Żabka stawia na nowoczesne technologie i bliską relację z klientami.
Kanały
Usługi
- Performance
Zespół
Filip Klimek
Założyciel Promind | Strateg Marketingowy
Michał Bednarek
Digital Media Buyer Specialist
Cel Projektu
Budowa zaufania i pozyskanie kontaktów
Naszym zadaniem było nie tylko pozyskanie kontaktów do potencjalnych franczyzobiorców, ale przede wszystkim znalezienie przedsiębiorczych osób, które podzielają wizję Żabki o nowoczesnym handlu detalicznym. Chcieliśmy dotrzeć do ambitnych ludzi gotowych prowadzić sklepy w dynamicznie rozwijającej się sieci, a także zachęcić ich do udziału w wydarzeniach informacyjnych, gdzie mogli dowiedzieć się więcej o możliwościach współpracy.
- Pozyskanie leadów
- Edukacja w obszarze franczyzy
Co zrobiliśmy?
Skoncentrowaliśmy nasze działania na Warszawie – mieście pełnym możliwości i przedsiębiorczych jednostek. Stolica Polski, jako centrum biznesu, stanowiła idealne miejsce do poszukiwania przyszłych partnerów franczyzowych dla Żabki.
Pozyskane leady w 2 msc
413
Kampania leadowa w META
Osoby zainteresowane webinarem
700+
Webinar dotyczący współpracy franczyzowej
Zasięg kampanii
430 tys.
Ze wszystkich kanałów
Jak wyglądał proces?
Efekt?
Wysoka jakość leadów w odpowiedniej cenie
Dzięki naszym działaniom, Żabka zyskała stały napływ potencjalnych franczyzobiorców, co umożliwiło dalszą, dynamiczną ekspansję sieci.
- Strategia komunikacji w kampanii
- Reklamy leadowe
- Kreacje + Copy
Rozszerzenie działań
Instagram jako portfolio realizacji
Nasze kampanie nie tylko generowały leady, ale także budowały świadomość marki Żabka jako atrakcyjnego partnera biznesowego.
- Kampania webinarowa
- Promocja wydarzeń edukacyjnych
Efekty współpracy
Kampania leadowa dla Żabki, zakończyła się pomyślnie. Oto kilka kluczowych elementór, które miały wpływ:
- Kampanie Facebook Ads: Wykorzystaliśmy szerokie targetowanie, aby algorytm sam określił, które osoby są najbardziej zainteresowane.
- Retargeting: Do osób najbardziej zaangażowanych, wróciliśmy z reklamami o bezpośrednim komunikacie.
- Kreacje graficzne: W kampanii, głównie skupialiśmy się na formacie wideo. Przedstawiliśmy sylwetki obecnych franczyzobiorców i opowiedzieliśmy o współpracy.
- Lejek: Zamiast skupiać się tylko na docieraniu do osób zainteresowanych już franczyzą, zorganizowaliśmy webinar edukacyjny. Uczestnicy mogli poznać nieoczywiste szczegóły prowadzenia Żabki, następnie podjąć decyzję o kolejnym spotkaniu.
leady
413
Reakcje na webinar
700+
Konwersja z reklam
15,2%
Zasięg Kampanii
430 tys.
„Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy. Wysoka jakość, dyspozycyjność oraz efektywność prowadzonych kampanii w mediach społecznościowych to atuty, które pozwalają szczerze polecić usługi Promind.”
Maciej Irek
Żabka
FAQs
Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług.
Poniżej znajdziesz kluczowe elementy rozpoczęcia współpracy. Będziemy Cię wspierać na każdym etapie:
- Brief marketingowy – dokument z celami, grupą docelową, przewagami konkurencyjnymi. Kluczowy dla strategii.
- Dostępy do platform – niezbędne do prowadzenia działań (strona www, social media, narzędzia reklamowe i analityczne).
- Materiały marketingowe – opisy, zdjęcia produktów/usług do tworzenia komunikatów marketingowych.
- Osoba kontaktowa – po twojej stronie, do bieżących konsultacji i akceptacji.
- Umowa – formalizująca współpracę, z zakresem prac, wynagrodzeniem, prawami autorskimi.
- Opłata wstępna – rozliczony zadatek lub abonament przed startem prac.
Po zebraniu powyższych – organizujemy spotkanie inicjujące, omówienie strategii i wdrożenie planu działań.
W Promind skupiamy się głównie na współpracy z branżą nieruchomości, ale nie zamykamy się na inne branże. Pomagamy m.in. rozwijać i skalować proces sprzedaży, osiągać wyznaczone cele marketingowe, oraz angażować odbiorców i zwiększać świadomość Twojej marki.
Jeśli aktualnie pracujesz na „leadach” i chcesz skrócić proces umawiania spotkań do minimum, oraz zaoszczędzić czas i zwiększyć skuteczność, nasze rozwiązania będą dla Ciebie idealne!
Współpracujemy z firmami, które są w stanie zainwestować co najmniej 6000 zł miesięcznie na działania marketingowe.
Minimalny czas współpracy to 3 miesiące, ponieważ z doświadczenia wiemy, że w tym okresie jesteśmy w stanie nie tylko uzyskać pożądane wyniki, ale przede wszystkim zebrać dane, które pomogą nam obniżać koszty efektów kampanii.
U większości naszych klientów, pierwsze wyniki pojawiają się w ciągu pierwszego tygodnia od publikacji reklam. Wpływa na to wiele czynników, takich jak: budżet reklamowy, obszar działania, oferta, grupa docelowa, doświadczenie rynku, czy działania konkurencji.
Przekładamy doświadczenie z ponad 60 branż do stworzenia usług i strategii dla biur nieruchomości. Dysponujemy nowoczesnymi narzędziami, które skutecznie wpierają optymalizacje naszych działań, oszczędzając pieniądze klientów.
Masz jeszcze pytania?
Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.