Case Study
Kampania świadomościowa dla Restauracji Alpejskiej
Restauracja Alpejska to unikalne miejsce na kulinarnej mapie Łodzi. To elegancka restauracja, która przenosi gości w klimat alpejskich szczytów, łącząc wykwintną kuchnię z niezwykłym doświadczeniem – sztucznymi stokami narciarskimi.
Kanały
Usługi
- Performance
Zespół
Filip Klimek
Założyciel Promind | Strateg Marketingowy
Michał Bednarek
Digital Media Buyer Specialist
Cel projektu
Głównym założeniem było przyciągnięcie klientów na specjalne wydarzenia, ale także zapełnienie stolików w dni powszednie. Musieliśmy znaleźć sposób na komunikowanie unikalności Restauracji Alpejskiej – połączenia luksusowej kuchni z górskim klimatem.
- Zwiększenie świadomości miejsca
- Zachęcenie do rezerwacji stolików, szczególnie w okresach świątecznych
- Promocja organizowanych imprez
Co zrobiliśmy?
Skupiliśmy nasze działania na Łodzi i okolicznych miejscowościach, chcąc uczynić z Restauracji Alpejskiej must-visit miejsce dla mieszkańców regionu.
Reakcje na wydarzenia
120+
Regularnie pełny lokal podczas imprez planowanych.
Rezerwacje świąteczne
140+
Oznacza to brak wolnych miejsc w trakcie wybranego dnia (wydarzenia).
Koszt reakcji na wydarzenia
2-5 zł
W porównaniu do działań naszej konkurencji, obniżyliśmy koszt rekcji na wydarzenie 8X.
Jak wyglądał proces?
Pierwsze działania
Pokazanie się
Mimo, że Restauracja Alpejska jest świetnym, oryginalnym miejscem, musieliśmy zwiększyć rozpoznawalność i zachęcić ludzi do odwiedzenia. Pierwszą myślą były organizowane wydarzenia tematyczne.
- Stworzenie i zaplanowanie wydarzeń
- Promocja Facebook ads
- Kreacje i teksty reklamowe
Rozszerzenie działań
Dowody słuszności
Samo jedzenie na talerzach to często za mało w branży gastro, nawet jeśli na widok posiłków leci ślinka. Urozmaiciliśmy content w socjalach o prawdziwe opinie klientów, jednocześnie, cały czas organizując kolejne imprezy.
- Strategia komunikacji
- Rozbudowanie contentu SM
Efekty?
Dzięki naszym działaniom, Restauracja Alpejska staje się rozpoznawalnym miejscem w Łodzi. Jeszcze sporo pracy przed nami, mimo wszystko, za każdym razem, udawało nam się skutecznie wypromować specjalne wydarzenia, takie jak walentynkowe kolacje, malowanie po winie czy koncerty bluesowe, osiągając pełne obłożenie.
Reakcje na wydarzenia
5600+
Zasięg z reklam
600 tys +
CPC z reklam
0,55 zł
Zwiększ efektywność swoich działań w digital marketingu
FAQs
Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług.
Poniżej znajdziesz kluczowe elementy rozpoczęcia współpracy. Będziemy Cię wspierać na każdym etapie:
- Brief marketingowy – dokument z celami, grupą docelową, przewagami konkurencyjnymi. Kluczowy dla strategii.
- Dostępy do platform – niezbędne do prowadzenia działań (strona www, social media, narzędzia reklamowe i analityczne).
- Materiały marketingowe – opisy, zdjęcia produktów/usług do tworzenia komunikatów marketingowych.
- Osoba kontaktowa – po twojej stronie, do bieżących konsultacji i akceptacji.
- Umowa – formalizująca współpracę, z zakresem prac, wynagrodzeniem, prawami autorskimi.
- Opłata wstępna – rozliczony zadatek lub abonament przed startem prac.
Po zebraniu powyższych – organizujemy spotkanie inicjujące, omówienie strategii i wdrożenie planu działań.
W Promind skupiamy się głównie na współpracy z branżą nieruchomości, ale nie zamykamy się na inne branże. Pomagamy m.in. rozwijać i skalować proces sprzedaży, osiągać wyznaczone cele marketingowe, oraz angażować odbiorców i zwiększać świadomość Twojej marki.
Jeśli aktualnie pracujesz na „leadach” i chcesz skrócić proces umawiania spotkań do minimum, oraz zaoszczędzić czas i zwiększyć skuteczność, nasze rozwiązania będą dla Ciebie idealne!
Współpracujemy z firmami, które są w stanie zainwestować co najmniej 6000 zł miesięcznie na działania marketingowe.
Minimalny czas współpracy to 3 miesiące, ponieważ z doświadczenia wiemy, że w tym okresie jesteśmy w stanie nie tylko uzyskać pożądane wyniki, ale przede wszystkim zebrać dane, które pomogą nam obniżać koszty efektów kampanii.
U większości naszych klientów, pierwsze wyniki pojawiają się w ciągu pierwszego tygodnia od publikacji reklam. Wpływa na to wiele czynników, takich jak: budżet reklamowy, obszar działania, oferta, grupa docelowa, doświadczenie rynku, czy działania konkurencji.
Przekładamy doświadczenie z ponad 60 branż do stworzenia usług i strategii dla biur nieruchomości. Dysponujemy nowoczesnymi narzędziami, które skutecznie wpierają optymalizacje naszych działań, oszczędzając pieniądze klientów.
Masz jeszcze pytania?
Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.