Case Study
Social Media content i Performance dla Wypożyczalni Blackout
Blackout to specjalistyczna firma oferująca wynajem agregatów prądotwórczych. Ich misją jest dostarczanie niezawodnego zasilania w sytuacjach nagłych, podczas serwisów oraz do miejsc, bez dostępu do prądu.
Kanały
Usługi
- Social Media
- Performance
Zespół
Filip Klimek
Założyciel Promind | Strateg Marketingowy
Cel Projektu
Dotrzeć do odpowiednich firm
Naszym celem było regularne generowanie bezpośrednich zapytań o usługi Blackout. Chcieliśmy nie tylko zwiększyć liczbę leadów, ale także poprawić ogólną widoczność marki w sieci, co miało przełożyć się na długoterminowe relacje biznesowe.
- Zwiększenie ilości zapytań o usługi
- Poprawienie ogólnej widoczności marki
Co zrobiliśmy?
Głównym wyzwaniem było dotarcie do bardzo zróżnicowanej grupy potencjalnych klientów – od organizatorów eventów po firmy przemysłowe – w całej Polsce. Musieliśmy także przekonać klientów do wyboru Blackout w sytuacjach często stresujących i wymagających szybkiej decyzji.
Generowanych zapytań miesięcznie
ok. 45
Dzięki kampanii w Google
Koszt pozyskania leada
42 zł
Współprace zazwyczaj liczone w tysiącach.
Wyświetlenia marki
1.7 mln
Ze wszystkich kanałów
Jak wyglądał proces?
Pierwsze działania
Dotarcie do szukających
Nasze działania obejmowały całą Polskę, co stanowiło wyzwanie ze względu na różnorodność potencjalnych klientów i sytuacji wymagających agregatów.
- Stworzenie landing page'a z ofertą
- Kampania search'owa w Google
- Kreacje i teksty reklamowe
Rozszerzenie działań
Instagram jako portfolio realizacji
Mmimo, że nie jest to kanał pozyskiwania klientów, Blackout traktuje tę platformę jako miejsce, w którym można zobaczyć projekty realizowane na codzień.
- Strategia komunikacji
- Tworzenie i publikacja kreatywnych postów
12 msc współpracy
Blackout nie tylko znacząco zwiększył liczbę zapytań, ale także rozpoczął budowę silnej pozycji na rynku. Stałe współprace nawiązane dzięki zwiększonej widoczności zapewniły firmie stabilność finansową i możliwość inwestycji w rozwój floty, co z kolei pozwala na obsługę jeszcze większej liczby klientów.
Wnioski?
- Targetowanie w reklamach może przynieść spory wzrost zapytań nawet w niszowej branży.
- Dobrze zaprojektowana strona www jest kluczowa dla budowania wiarygodności i generowania leadów.
- Konsekwentne działania marketingowe przekładają się nie tylko na wzrost zapytań, ale także na długoterminowe relacje biznesowe.
leady
541
Ruch na stronie
80 tys.
Konwersja z reklam
21,6%
Wyświetlenia
1.7 mln
ROI
915%
Zwiększ efektywność swoich działań w digital marketingu
FAQs
Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług.
Poniżej znajdziesz kluczowe elementy rozpoczęcia współpracy. Będziemy Cię wspierać na każdym etapie:
- Brief marketingowy – dokument z celami, grupą docelową, przewagami konkurencyjnymi. Kluczowy dla strategii.
- Dostępy do platform – niezbędne do prowadzenia działań (strona www, social media, narzędzia reklamowe i analityczne).
- Materiały marketingowe – opisy, zdjęcia produktów/usług do tworzenia komunikatów marketingowych.
- Osoba kontaktowa – po twojej stronie, do bieżących konsultacji i akceptacji.
- Umowa – formalizująca współpracę, z zakresem prac, wynagrodzeniem, prawami autorskimi.
- Opłata wstępna – rozliczony zadatek lub abonament przed startem prac.
Po zebraniu powyższych – organizujemy spotkanie inicjujące, omówienie strategii i wdrożenie planu działań.
W Promind skupiamy się głównie na współpracy z branżą nieruchomości, ale nie zamykamy się na inne branże. Pomagamy m.in. rozwijać i skalować proces sprzedaży, osiągać wyznaczone cele marketingowe, oraz angażować odbiorców i zwiększać świadomość Twojej marki.
Jeśli aktualnie pracujesz na „leadach” i chcesz skrócić proces umawiania spotkań do minimum, oraz zaoszczędzić czas i zwiększyć skuteczność, nasze rozwiązania będą dla Ciebie idealne!
Współpracujemy z firmami, które są w stanie zainwestować co najmniej 6000 zł miesięcznie na działania marketingowe.
Minimalny czas współpracy to 3 miesiące, ponieważ z doświadczenia wiemy, że w tym okresie jesteśmy w stanie nie tylko uzyskać pożądane wyniki, ale przede wszystkim zebrać dane, które pomogą nam obniżać koszty efektów kampanii.
U większości naszych klientów, pierwsze wyniki pojawiają się w ciągu pierwszego tygodnia od publikacji reklam. Wpływa na to wiele czynników, takich jak: budżet reklamowy, obszar działania, oferta, grupa docelowa, doświadczenie rynku, czy działania konkurencji.
Przekładamy doświadczenie z ponad 60 branż do stworzenia usług i strategii dla biur nieruchomości. Dysponujemy nowoczesnymi narzędziami, które skutecznie wpierają optymalizacje naszych działań, oszczędzając pieniądze klientów.
Masz jeszcze pytania?
Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.